Mengapa ada reservasi yang hilang dari perangkat lunak saya
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Artikel terkait
- Tuan Rumah
Bagaimana cara menggabungkan dan memublikasikan secara langsung iklan yang terhubung?
Dengan menggabungkan iklan, Anda bisa memastikan Anda tidak membuat iklan duplikat. Anda juga dapat mempertahankan konten dan ulasan yang su… - Tuan Rumah
Bagaimana cara mengubah pengaturan penyinkronan untuk iklan saya yang terhubung?
Kelola detail iklan secara langsung melalui Airbnb dengan mengubah pengaturan penyinkronan Anda. - Tuan Rumah
Mengelola iklan dengan perangkat lunak yang terhubung ke API
Jika pemilik akun tim mengelola iklan Airbnb melalui perangkat lunak yang terhubung ke API, perangkat lunak ini bisa digunakan untuk mengelo…